mandag den 22. juli 2013

Sandwhich.

Først: Ja, det kan man godt kalde et indlæg. 

Især når man lige har spist en overraskende lækker sandwhich bestående af et stykke groft baguette, kylling, bacon, baby leaves og chunky revet gulerod med en lækker karrydressing. Jeg havde glemt hvor godt sådan en enkel sandwhich også kan smage! Jeg tror den kommer til at indgå i mine madpakke + sundheds planer, måske med den nye mango/karry-dressing fra Graasteen. Mums. 

Nå, nok om mad. Begynder lige så stille at blive mere og mere irritabel fordi jeg keder mig. Eller også bliver jeg irritabel når jeg tænker over at jeg snart skal på teknisk skole. Det svinger lidt.. Jeg har brugt weekenden på at finde inspiration til at få styr på min stil og hvordan jeg synes den skal være samt finde på lækre madpakker som jeg HÅBER jeg kan få styr på og tage mad med hver dag. Alt sammen inspiration til hvordan jeg finder ud af at leve bedst muligt for mindst muligt.

Går jeres sommer godt? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar