søndag den 18. august 2013

En tiltrængt undskyldning.

Først - beklager folkens. Jeg har været lidt presset ved tanken om at skulle skabe en ny social omgangskreds og spændingen over at begynde på noget nyt, så jeg har ikke kunnet overskue ret meget andet. 

Men nu kan det ikke udskydes længere, for nu har jeg gennemført den første uge som teknisk skole studerende samt haft min 19 års fødselsdag. 

Den første uge var udemærket. Jeg føler ikke helt jeg passer ind, men der er heller ikke ret mange steder her i verdenen jeg passer ind. På den positive side måtte vi tage vores fyldte kylling med hjem for 25 kr i torsdags. Det er dejlig billigt! Så nu ligger der en udbenet, farseret kylling i min fryser og hygger sig. 
Jeg tror måske jeg har fundet en enkelt eller to jeg synes er meget fine at arbejde sammen med, men.. Ja. Det føles bare ikke rigtigt. Heldigvis må vi lave vores rapport selv, så hvor de andre laver 5 sider laver jeg 25 sider for at holde niveauet højt. Det gav mig så også ret mange folk på nakken da de fandt ud af det. De mente at jeg satte niveauet for højt og det var ikke fair, men pis på dem. 

Tysk på HTX føles både rigtigt og forkert. Jeg er tilbage i de samme lokaler, de samme lærer og mange af de samme elever. Men det føles ikke rigtigt. Bare den ene sommer, hvor jeg vidste jeg var færdig. Det føles som om jeg er en stor joke og alle griner bag min ryg. Men det er okay. Det er kun et år. 

Min fødselsdag var perfekt. Den kan ikke rigtig beskrives anderledes, så jeg vil ikke gøre forsøget. Jeg vil bare sige at den var perfekt og jeg har aldrig følt mig mere elsket. Jeg har den bedste kæreste. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar