mandag den 2. september 2013

Hunde sitter

Kæresten og jeg har været hunde sittere i weekenden, hos dem jeg passer barn for. Det har såmænd været hyggeligt, bortset fra jeg blev syg fredag og blev vækket klokken 7 lørdag morgen, med en ru tunge på min meget ømme næse.. Wuhu.. 
Men ellers var det meget hyggeligt, som sagt. Vi gik ture, kæresten og jeg hyggede os om aftenen og jeg fik bagt en masse lækre sager! 

Bl.a. nogle lækre, bløde chokoladeboller, nogle letter mislykkedes havregrynskager (kender I det, når I halverer en opskrift i kender ud og ind, og så glemmer at komme mindre salt i? Nej? Kun mig? ... Nå. De blev i hvert fald salte.) og en super fed, blød lækker brownie der var voldsom lækker sammen med vaniljeis!

Det har været en dejlig ulækker weekend på kageområdet.. Men jeg kunne ikke lade være. Deres køkken er fantastisk lækkert, hun har det bedste udstyr og en KitchenAid røremaskine. Åh jeg blev forelsket ved første blik!

Men hunden var sød (selvom den elsker Mark mest. Men jeg overlever. Måske.) og vi fik rigtig stenet fjernsyn og mig og Tæppet blev venner igen. Efter lang tids overvejelse. Men nu er vi vist oppe på 40 cm! Det er så fint. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar