lørdag den 1. februar 2014

Weekend.

Jeg tror jeg har gået for lang tid på, hvad der så smukt hedder 'Uddannelsescenter Ringkøbing-Skjern'. Vi havde åbent hus i dag, og fik både vist rundt på EUD og HTX og var fungerende studievejleder i 3 timer. Fik at vide jeg gjorde det bedre end ham der var ansat. Det er både smigrende og skræmmende, men altså. 
Det er meget hyggeligt, jeg nyder altid at være rundviser. Jeg har været det alle mine fire år, og det gik op for mig, at det her var sidste gang. Eller, det går op for mig, mens jeg sidder og skriver. 

Det er en mystisk tanke. Den del af mit liv er snart ovre, og jeg føler mig slet, slet ikke klar. Alligevel, oh så klar. Vil så gerne i gang med alting, uden at slippe det jeg har. Min kæreste. Min lejlighed. Hans grimme kaktus.. Det er helt umuligt for mig at forestille mig livet foran mig, og det både glæder og skræmmer mig. Det er rart at have travlt og være på farten, men jeg nyder jo mine vaner. Jeg er et vanemenneske. Jeg skal behandles som jeg plejer, og min kæreste ved altid præcis hvordan. 

Hvordan skal det dog gå herfra? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar